Wojewódzki Sšd Administracyjny w Gdańsku ogłasza przetarg ograniczony na roboty budowlane:
Sekcja I: ZAMAWIAJĽCY:
I.1 OFICJALNA NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĽCEGO
Nazwa:  | Wojewódzki SÅ¡d Administracyjny w GdaÅsku |
Adres: Â | al. ZwyciÄstwa 16/17 |
kod i miasto: Â | 80-219 GdaÅsk |
województwo:  | pomorskie |
tel: Â | (0 58) 52-44-381 |
fax: Â | (0 58) 52-44-381 |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:  | Magdalena Jówiak - Lewandowska |
Poczta elektroniczna: Â | administracja@wsa.gdansk.pl |
Adres internetowy: Â | www.bip.gdansk.wsa.gov.pl |
I.2 | ADRES, POD KTÃRYM MOÅ»NA UZYSKAÄ DALSZE INFORMACJE:  | taki jak w punkcie I.1 |
I.3 | ADRES, POD KTÃRYM MOÅ»NA UZYSKAÄ SPECYFIKACJÄ ISTOTNYCH WARUNKÃW ZAMÃWIENIA:  |
taki jak w punkcie I.1 |
I.4 | ADRES, NA KTÃRY NALEÅ»Y PRZESYÅAÄ OFERTY/WNIOSKI O DOPUSZCZENIE DO UDZIAÅU W POSTÄPOWANIU:  |
taki jak w punkcie I.1 |
Sekcja II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1 OPIS
II.1.1 Nazwa zamówienia nadana przez zamawiajšcego
REMONT I MODERNIZACJA BUDYNKÓW WOJEWÓDZKIEGO SĽDU ADMINISTRACYJNEGO W GDAŃSKU
II.1.2 Opis przedmiotu zamówienia
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE ROBOTY REMONTOWE POLEGAJĽCE NA MALOWANIU POMIESZCZEŃ I ELEWACJI, ROBOTACH POSADZKARSKICH, ROBOTACH ZWIĽZANYCH Z INSTALACJAMI: ELEKTRYCZNYMI, NISKOPRĽDOWYMI, CHŁODZENIA POWIETRZA ORAZ PRZEBUDOWĘ GŁÓWNEGO WEJCIA DO BUDYNKU SIEDZIBY WSA.
II.1.3 Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw
WOJEWÓDZKI SĽD ADMINISTRACYJNY Z SIEDZIBĽ W GDAŃSKU PRZY AL. ZWYCIĘSTWA 16/17 O POW. UŻYTKOWEJ 2098 M2 I AL. ZWYCIĘSTWA 21 O POW. UŻYTKOWEJ 714 M2
II.1.4 Nomenklatura
Główny przedmiot zamówienia: 45.45.30.00-7
Dodatkowe przedmioty: 45.33.12.30-7
45.31.22.00-9
__.__.__.-_
__.__.__.-_
__.__.__.-_
II.1.5 Czy dopuszcza się złożenie oferty częciowej?
NIE
II.1.6 Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej?
NIE
II.2 WIELKOĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1 Wartoć lub zakres zamówienia
1. Wymianę wykładzin na :
- panele podłogowe w 28 pomieszczeniach - 470 m2
- nowš wykładzinę w 1 pomieszczeniu - 33 m2
- ułożenie posadzek typu Gamrat sport - 1 pomieszczenie - 40 m2
2. Ułożenie posadzek typu gres i terakota w 4 pomieszczeniach - 80 m2
3. Tapetowanie częci budynku przy Al. Zwycięstwa 16/17 (7 pokoi biurowych i klatka schodowa 650 m2)
4. Malowanie wszystkich pomieszczeń w budynku jak wyżej (pow. ok. 4800 m2)
5. Malowanie sufitów - 1640 m2
6. Izolacja termiczna stropu poddasza - 84 m2 wraz z częciowš wymianš podłogi - 35 m2
7. Malowanie elewacji w budynkach WSA przy Al. Zwycięstwa 16/17 oraz Al. Zwycięstwa 21 w Gdańsku
8. Wymiana sufitów podwieszanych w 7 pokojach biurowych
9. Wykonanie wszelkich drobnych prac uzupełniajšcych (murarskie, tynkarskie, instalatorskie) zwišzanych z prowadzonymi robotami remontowymi.
8. Modernizacja systemów zabezpieczeń w budynkach WSA przy Al. Zwycięstwa 16/17 i 21 w Gdańsku
- wymiana kamer na nowe kamery kolorowe o wysokiej rozdzielczoci
- wykonanie przeciwnapadowego systemu przywoławczego w pomieszczeniu kasy, wydziale informacji sšdowej, oraz salach rozpraw
- wykonanie systemów wideodomofonowych
- modernizacja stanowiska ochrony
- zainstalowanie systemu "SW-Klucze"
9. Przebudowa głównego wejcia do budynku WSA przy Al. Zwycięstwa 16/17 w Gdańsku
10. Rozbudowa instalacji miejscowego chłodzenia powietrza w budynkach WSA przy Al. Zwycięstwa 16/17 i 21 w Gdańsku
II.3 CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
TERMIN WYKONANIA - 3 miesišce (liczšc od daty udzielenia zamówienia)
Sekcja III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1 WYMAGANE WADIUM
14 000 zł (CZTERNACIE TYSIĘCY ZŁOTYCH)
III.2 INFORMACJE DOTYCZĽCE SYTUACJI WYKONAWCY ORAZ INFORMACJE I FORMALNOCI NIEZBĘDNE DO OCENY, CZY SPEŁNIA ON MINIMALNE WYMOGI EKONOMICZNE, FINANSOWE I TECHNICZNE
W prowadzonym postępowaniu mogš wzišć udział Wykonawcy, którzy spełniajš warunki okrelone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiajšcy uzna, że powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca :
- Osišgnšł łšcznie w ostatnich dwóch latach obrotowych przerób ogółem w wysokoci co najmniej 2 000 000 zł.,
- Zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat liczšc od terminu składania ofert co najmniej 4 zamówienia w zakresie budowy, modernizacji bšd remontu obiektów kubaturowych o wartoci jednostkowej zamówienia równej lub większej od 500 000 zł,
- Posiada na koncie bankowym rodki finansowe w wysokoci co najmniej 200.000 zł lub zdolnoć kredytowš do tej kwoty,
- Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- Dysponuje kierownikiem budowy posiadajšcym uprawnienia budowlane właciwe dla przedmiotu zamówienia.
Zamawiajšcy będzie oceniał spełnienie postawionych warunków według formuły spełnia/nie spełnia, przy czym warunek 2 będzie oceniany następujšco : jeden punkt za każde zrealizowane zamówienie ponad wymaganš iloć.
INFORMACJA O OWIADCZENIACH I DOKUMENTACH WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy powinni dołšczyć do oferty:
- podpisane owiadczenie o spełnieniu warunków okrelonych w art.22 ust.1 PZP
- aktualny odpis z właciwego rejestru albo aktualne zawiadczenie o wpisie do ewidencji działalnoci gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagajš wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalnoci gospodarczej, oraz w przypadku konsorcjum - dodatkowo umowa konsorcjum, wystawionego nie wczeniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- aktualne zawiadczenie właciwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajšce, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zawiadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatnoci lub wstrzymanie w całoci wykonania decyzji właciwego organu - wystawionych nie wczeniej niż 3 miesišce przed upływem terminu składania ofert.
- aktualne zawiadczenie właciwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzajšce, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zawiadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatnoci lub wstrzymanie w całoci wykonania decyzji właciwego organu - wystawionych nie wczeniej niż 3 miesišce przed upływem terminu składania ofert
- aktualnš informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zawiadczenie właciwego organu sšdowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okrelonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawionš nie wczeniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- wykonawcy podlegajšcy przepisom ustawy z dnia 28.10.2002 r. O odpowiedzialnoci podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod grobš kary (DZ.U.197.1661) - aktualnš informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okrelonym w art. 24 ust 1. Pkt. 9 ustawy PZP wystawionš nie wczeniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzajšcš wysokoć posiadanych rodków finansowych lub zdolnoć kredytowš wykonawcy, wystawionš nie wczeniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- dokumenty finansowe
- w przypadku Wykonawców zobowišzanych do sporzšdzania sprawozdań finansowych:
a) sprawozdanie finansowe wraz z opiniš biegłego rewidenta o badanym sprawozdaniu, zgodnie z przepisami o rachunkowoci
b) sprawozdanie finansowe (bilans, rachunek zysków i strat, informacja dodatkowa) wraz z owiadczeniem ,że zgodnie z przepisami o rachunkowoci, nie podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta - w przypadku Wykonawców niezobowišzanych do sporzšdzenia sprawozdań finansowych:
a) owiadczenie, iż zgodnie z przepisami o rachunkowoci, Wykonawca nie jest zobowišzany do sporzšdzenia sprawozdania finansowego
b) dokumenty okrelajšce obroty, zysk oraz zobowišzania i należnoci. - dokumenty wymienione w punktach 1 i 2 muszš obejmować okres ostatnich dwóch lat obrotowych.
- w przypadku Wykonawców zobowišzanych do sporzšdzania sprawozdań finansowych:
- podpisane owiadczenie o ubezpieczeniu od odpowiedzialnoci cywilnej w zakresie prowadzonej działalnoci
- wykaz zrealizowanych zamówień w okresie ostatnich pięciu lat liczšc od terminu składania ofert z dołšczonymi referencjami dotyczšcymi wymienionych zadań, które będš potwierdzały wykonanie robót z należytš starannociš. Referencje powinny być wystawione przez inwestora (zamawiajšcego)
- w odniesieniu do kierownika budowy :
- zawiadczenie o przynależnoci do właciwej izby samorzšdu zawodowego oraz decyzja o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego o posiadaniu uprawnień budowlanych właciwych dla przedmiotu zamówienia (dotyczy osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po 01.01.1995 r.)
- zawiadczenie o przynależnoci do właciwej izby samorzšdu zawodowego oraz decyzja potwierdzajšca posiadanie uprawnień budowlanych właciwych dla przedmiotu zamówienia (dotyczy osób, które uzyskały uprawnienia budowlane przed 01.01.1995 r.)
UWAGA!!! Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, majš zastosowanie postanowienia § 2 Rozporzšdzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 07.04.2004 r. W sprawie rodzajów dokumentów potwierdzajšcych spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żšdać zamawiajšcy od wykonawcy (Dz.U Nr 71)
Sekcja IV: TRYBY
IV.1 TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
Przetarg ograniczony
IV.1.1 Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczšce tego samego zamówienia (o ile dotyczy)
Numer ogłoszenia w spisie BZP: Nr poz. z // (dd/mm/rrrr)
IV.1.2 Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostanš zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeli dotyczy)
5
IV.2 KRYTERIA OCENY OFERT
Cena oraz dodatkowe kryteria i ich wagi:
Cena - 75%
Termin realizacji - 25%
IV.3 INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1 Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjanień
Dostępne do: 22.06.2005
Cena : 50 zł (pięćdziesišt złotych)
IV.3.2 Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w zależnoci od tego, czy stosuje się tryb przetargu nieograniczonego, ograniczonego czy negocjacji z ogłoszeniem)
Data : 10.06.2005
Godzina: 10:00
IV.3.3 Termin zwišzania ofertš (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)
IV.3.4 Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
Data : 22.06.2005
Godzina: 10:00
Miejsce: Wojewódzki Sšd Administracyjny w Gdańsku, Al. Zwycięstwa 16/17
Sekcja V: INNE INFORMACJE
V.1 CZY ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/ PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE RODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ?
NIE
V.1 DATA WYSŁANIA OGŁOSZENIA
20.05.2005
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Jóźwiak - Lewandowska
- opublikował: brak informacjidata publikacji: 2005-05-20 00:00